Հունվարի 10, ժ.՝ 11:00-12:00՝ առաջին հանդիպում, քննարկման նախագծի ներկայացում, աշխատանքի։
Մասնակիցները՝ Գոհար Իսկանդարյանի ջոկատի սովորողներ
Քննարկման նպատակը՝
հաղորդակցման հմտությունների զարգացում,
պարզ արտահայտվելու, վիճաբանելու և տեսակետը պաշտպանելու, հարցեր ձևակերպելու ունակություն,
ինտելեկտուալ և ստեղծագործական ունակությունների զարգացում։
Այսօր մենք ընկեր Սոֆյայի հետ քննարկեցինք, թե ինչ են իրենից ներկայացնում բանավեճը և քննարկումը։ Թեման բավկանին հետաքրքիր է և ինտրիգային։
Հոգեբանության և սոցիոլոգիայի մեջ առաջնորդությունը սահմանվում է մոտավորապես նույն կերպ՝ որպես խմբում սոցիալական ազդեցության մի տեսակ՝ ընդհանուր նպատակներին հասնելու ակնկալիքով։ Ըստ այդմ՝ առաջնորդն այն մարդն է, որն ունի այդ ազդեցությունը։
Իր ամենապարզ ձևով առաջնորդությունը ներկայացված է կենդանական աշխարհում. յուրաքանչյուր ոհմակ ունի առաջնորդ, ով ապահովում է նրա անվտանգությունը և առաջնորդում: Մարդկային աշխարհում ամեն ինչ մի փոքր ավելի բարդ է։
Փորձենք առանձնացնել առաջնորդության հիմնական հատկանիշները.
-
պատասխանատու և բարդ որոշումներ կայացնելու ունակություն, դրանց համար պատշաճ պատասխանատվություն կրելու պատրաստակամություն.
-
մտահոգություն մարդկանց ընդհանուր բարօրության և շահերի համար, այլ ոչ թե անձնական շահի համար.
-
մարդկանց բացարձակ կամավոր հիմունքներով առաջնորդելու ունակություն.խարիզմայի և բնական ազդեցության ուժի տիրապետում.
-
խմբի կողմից առաջնորդի նկատմամբ վստահության և ուժեղ հեղինակության առկայությունը.
-
սխալներն ընդունելու ունակություն և պարտությունների համար պատասխանատվություն ստանձնելու, դրանում անձնական սխալներ փնտրելու կարողություն:
Հետևորդները մարդկանց խումբ են, ովքեր ակտիվորեն շփվում են առաջնորդի հետ՝ համատեղ լուծելով առաջադրված խնդիրները՝ ազդելով առաջնորդի վրա իրենց վերաբերմունքով, վարքագծով, առաջնորդի նկատմամբ վերաբերմունքով և համատեղ գործունեության արդյունքով։
Յուրաքանչյուր մարդ իր կյանքում հանդես է գալիս որպես առաջնորդ և հետևորդ: Դերերի բաշխումը կախված է այն իրավիճակներից, որոնցում մարդիկ հայտնվում են: Ավելի հաճախ խաղում էր երկրորդ դերը։ Հետևաբար, հարաբերությունները, որոնց մեջ մտնում են առաջնորդներն ու հետևորդները, հետաքրքիր է ուսումնասիրել ոչ միայն առաջնորդների, այլ նաև հետևորդների դիրքերից։ Այս թեմայով քիչ ուսումնասիրություններ են իրականացվել, սակայն գոյություն ունեցողների հիման վրա կարելի է պնդել, որ առաջնորդի արդյունավետությունը մեծապես կախված է ոչ միայն իրենից, այլև իր հետևորդներից: Հետևորդներն ու առաջնորդները ազդում են միմյանց վրա: Առաջնորդի համար անհրաժեշտ շատ որակներ նույնքան անհրաժեշտ են հետևորդների համար:
Անկախ, նախաձեռնող, խիզախ և նվիրված հետևորդները աջակցություն են ցուցաբերում առաջնորդին (իհարկե, եթե նա լրջորեն հետաքրքրված է նպատակներով և արժեքներով): Օրինակ բանակում, երբ թիմերը աջակցում են իրենց հրամանատարներին հանձնարարված առաջադրանքները լուծելիս, նախաձեռնություն են ցուցաբերում՝ խուսափելով գործողությունների և կոնֆլիկտների չափից դուրս կարգավորումից:
Լավ հետևորդները, ըստ սահմանման, ակտիվ են: Նրանք կամավորներ են, ոչ թե ժամկետային զինծառայողներ, և զարմանալի չէ, որ նրանցից ոմանք իսկական առաջնորդի հատկանիշներ ունեն։
- Ի՞նչ հատկանիշներով պետք է օժտված լինի լավ առաջնորդը
- Ի՞նչն է բարձրացնում հետևորդների աշխատանքի արդյունավետությունը։
- Ի՞նչ եք կարծում, ու՞մ է ավելի հեշտ արդյունավետ հետևորդ դարձնել՝ ծանոթ, թե՞ անծանոթ մարդուն: Հիմնավորե՛ք ձեր կարծիքը։
- Ինչպե՞ս կարող եք իմանալ՝ առաջնորդ եք, թե ոչ։
- Ի՞նչն է տարբերում առաջնորդին հետևորդից:
Համագործակցային նախագիծ՝ «Լավ է լինել հետևորդ, քան առաջնորդ»: 2 комментария